5 månader med älskling och jag fick en stor överraskning

Sista tiden har bara bestått av att plugga, träna och självklart umgås med Jonas.
Och ja jag har faktiskt insett att jag inte skriver om mycket annat än just Jonas just nu och det ska det bli ändring på. Problemet är bara att vi umgås ju konstant, vi bor ju ihop så det blir liksom när jag pluggar blir det oftast med honom, vad jag än gör så är det oftast med honom.
Förresten när jag skrev bor ihop menar jag inte att vi har en egen lägenhet för sådan lyx har vi inte riktigt råd med, utan vi flyttar emellan våra hem.

Nåja till det jag skulle berätta. Igår firade vi 5 månader och hade en mysig shopping dag inne i stan där jag köpte en kofta, ett linne, en tunika och ett par jeans sen köpte älskling en kofta och två par trosor till mig.
Så av en slump gick vi förbi en smyckesaffär och började snacka smycken.
Helt plötsligt då säger han: Jag skulle inte ha något emot en ring på mitt finger.
Jag blev verkligen total chockad men ändå så förbannat glad! Så självklart tackade jag ja.
Så nu sitter vi och kollar på ringar och pluggar, hoppas vi hittar några fina men självklart inte för dyra ringar.
Och ni som inte fattade något av det jag skrev här har ni det i klarspråk: Jag är förlovad.

Kommentarer
chriszy säger:

men vad mysigt! :D

2008-09-24 | 10:11:34
Bloggadress: http://chriszys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback