gårdagen var underbar

Kvällen hos Anders igår var verkligen super trevlig. Vi satt ute på hans altan på madrasser och hade på sånna där värme saker. Det bjöds på mycket skratt vilket alltid är kul. Lyckades inte övertala älsk att komma och sova med mig, han ville sova själv. Blä på det men ikväll får jag i alla fall sova med honom antingen hos mig eller honom det beror på. (a)

Nyss kom jag hem från Elgiganten där jag lämnat in min mobil för lagning. Kommer typ ta ett par veckor men fick en låne telefon så det ska nog gå bra. Hoppas bara den blir bättre nu, pallar inte med att den ska sega och stänga av sig. Men men vi hoppas på det bästa, dem ska i alla fall höra av sig om den inte går att laga. Bäst för dem att det går annars är det bara att trolla fram en ny mobil betalade inte en massa pengar för ingenting!

Ikväll ja vad ska man hitta på då?
Jo jag ska i alla fall tillbringa den med massa trevligt folk hemma hos Elin. Hon och Ante har en myskväll hemma hos henne, har ju nära men beror som sagt helt på om jag sover hemma eller borta. Antagligen borta. Blir rätt många ikväll och som tur är det ju bara massa folk jag gillar.

Egentligen är det rätt sjukt hur mycket mitt umgänge förändrats. Innan Jonas var jag väl med Hanna någon dag eller så eller med tjejerna ibland eller så åkte jag till Maja i Strängnäs men för det mesta hade jag så fullt upp med handbollen så att det knappt fanns tid för att göra annat än att spela eller plugga och när jag inte gjorde det så slappade jag mest. Nu sen Jonas kom in i bilden är det inte ofta jag inte gör något på helgerna, med hans kompisar. Dem är något av de trevligaste jag träffat och alla har bara välkommnat en så bra det är sjukt vad jag trivs i deras sällskap.

Men självklart saknar jag att ibland bara vara eller umgås med mina andra kompisar. Det är inte det att jag inte vill och jag vet att man inte ska glömma sina gamla vänner. Och det försöker jag inte heller men det blir bara så att om Jonas ska träffa dem så gör jag också det sen frågar knappt mina vänner om vi ska göra något. Visst jag borde väl också fråga men eftersom dem aldrig fråga så gör jag inte det heller. Men NU är det bättring på gång, jag ska ta mer tid till er.

Oj, klockan är tolv och jag ska till Jonas mitt på dagen. Dags att börja göra sig klar kanske?
Måste duscha och packa väskan, resten kan jag göra hos honom.
Nåja ha en bra kväll!
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback