jag vet inte varför

Jag vet inte varför jag inte bloggar för jag sitter ändå i alla fall vid datan 30 minuter om dagen så ett inlägg borde och ska hinnas med. Men på något sätt kommer det aldrig. Kanske tappat suget? Nä, jag vet faktiskt inte. Bättrings tider är påväg, på riktigt!

Kan ju berätta lite av det senaste;
Skolan har börjat och jisses vilken rivstart det blev, vi har fått nya lärare och nya ämnen. Mycket roligt men gud så mycket läxor! Dock måste jag säga att jag är jävligt bra på att sköta dem än så länge...Schemat är helt okej slutar kring 4 varje dag, en dag halv fem och en dag klockan elva. Så det duger för min del.

Handbollen är ju som sagt ett avslutat kapitel av många orsaker. Men jag saknar brudarna mest och faktiskt även handbollen nu när den är borta men det här är nog det bästa.

Istället för handbollen har jag börjat träna på gym. Skulle tränat med Jonas men efter lite om och men slutade jag upp med Hanna. Än så länge har vi tränat två pass och på söndag kommer det tredje om inte en förkylning slår om kull mig. Någon gång snart ska jag även dra iväg och köpa mig riktigt helt underbart snygga träningskläder! När man spelade handboll funkade shorts och en t-shirt men när det är gymdags ska jag vara vrålsnygg! Ett par korta mjukisbyxor samt en rad snygga linnen ska inhandlas. ME LIKE!

Har även firat 4 månader med älskipälski och gud så bra det känns! Om två veckor och två dagar firar vi 5 månader vilket betyder snart ett halvår! HERREGUD! Fatta vad tiden går snabbt men underbara tider är det då verkligen, för varje dag som går blir jag bara mer och mer säker på att det ska vara han och jag. Helt sjukt och jag vet att man inte ska låsa fast sig vid såna där saker för vem vet vad som händer. Men jag gör det ändå för trottsallt om man redan bestämt vad barnen ska heta, hur många dem ska vara och helst vilka kön dem ska ha då måste man ju nästan ha en framtid tillsammans. Folk kan säga vad dem vill för jag bryr mig faktiskt inte, jag struntar i att jag är alldelses för seriös för jag vet att han är exakt lika seriös och att han vill exakt det jag vill. Så om två människor älskar varandra, vill samma saker och ser en framtid med varandra varför då inte tro på det och låsa fast sig?

Här är en söt bild på mig och älsklingen min, då får ni även se min nya frisyr samt hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback