Rasmus 15 + myskväll med brudarna!

I morse vaknade jag upp brevid söt Jonas som vanligt och jag kände att jag hade en sån fruktansvärd träningsvärk i magen och armarna. Underbart! Fast egentligen är det så konstigt när man tränade det i två timmar, nej egentligen inte men ändå fett bra.

Hur som helst vi pallrade oss ner i köket och hjälpte hans mami med att duka mm och sedan gick vi upp och sjöng för Rasmus som idag blir 15! Har inte hunnit köpa någon present än men tänkte mig att present kort på typ 200 kr det borde väl duga? Efter en stor tårtfrukost började jag göra mig i ordning för dagen och drog mig hemmåt. Väl hemma kollade jag på Tv och sen åkte jag och papi och handlade godis som jag ska ha ikväll. Otroligt nog köpte jag typ as lite men det är bra.

Ikväll ska jag i alla fall till Jessica där vi brudar ska ha det mys. Får väl se vad som hittas på men något kul blir det väl alltid. Nä dags att käka något litet, plugga, göra sig i ordning och äta middag sen dra iväg.
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback