i morgon är det 12 månader sedan

I morgon är det den 21/4, det betyder att det är en stor dag för mig och Jonas. Vi firar ett år i morgon. Då är det precis 12 månader sedan vi blev tillsammans. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska en människa så här starkt.
Det är konstigt hur mitt liv förändrats så mycket tack vare en person. På bara ett år har jag fått ett gäng nya kompisar som alla är störtsköna och jordens snällaste. Inte nog med det så har jag även fått ytterligare en familj med ett hus som känns som hemma. Det är underbart!

Jag älskar mitt liv och jag älskar dig Jonas Gladh. Världens finaste kille, utan tvekan.
Säg en kille som gör större uppoffringar än honom och som orkar med mig när jag är världens bitterfitta! Det finns ingen. Och tur är det för jag behöver ingen annan. Man ska inte säga att vi kommer vara tillsammans för alltid för den här hösten har vi upptäckt att livet är inte alltid en dans på rosor och ibland är det kämpigt.
 Men jag vill tro på en framtid tillsammans med dig och jag vet att som det är just nu kan ingenting stoppa oss!

Så glöm inte älskling att du är min stora kärlek och det bästa som hänt mig. Glöm inte att du är det finaste jag någonsin fått. Och tack för att du är du och för att du varje dag ger mig ork. Ork så att jag orkar vara jag.


Kommentarer
chriszy säger:

grattis på er ! :)



sv: hojta till när du får tid så kan vi försöka fixa ihop nåt ;D men jag måste vara hemma hos L för det är här jag har ps :P men är ju här almost all the time xD



men typ.. onsdag eftermiddag skulle funka innan vi ska dansa ;D eller fredag :p



<3

2009-04-21 | 06:53:01
Bloggadress: http://chriszys.blogg.se/
Johanna B säger:

Förstår nu att Jonas fällde en tår eller två.. det va nära att jag gjorde det också <3



Så glad för er, men framför allt för din, skull! Du är världens bästa och du förtjänar det bästa och jag är så glad att du har hittat den bästa <3<3

2009-04-21 | 18:03:58
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/
chriszy säger:

sv: okej! :) <3

2009-04-22 | 16:01:48
Bloggadress: http://chriszys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback