LOV!

Finns det nå härligare än lov och vackert väder?
Dagarna har bara flygit förbi, redan tisdag.
Känner lite små panik eftersom jag inte börjat plugga till historian än, inte så bra.. Fast det är ju först om 2 veckor. Är mer aktuellt med att läsa i engelska boken men det går inte, den är så tråkig. Men får försöka ta tag i de där, slarvigt av mig!

Alla mina dagar har spenderats med älskling, var släktkalas för honom i lördags då han blev 18! Var mysigt.
Annars har vi bara tagit det lugnt, har inte hunnit träna än men ska träna i morgon kväll, ska på Core passet själv. Är så grymt bra träning har blivit bättre i ryggen så ska fortsätta gå. Sen ska jag försöka hinna ut och springa, gå på vattengympa och självklart köra massa styrketräning också.

Imorgon ska jag sova ut sen ut och springa. Sen hem och ta det lugnt och sedan möta upp papi på banken för att fixa mitt id-kort samt posta in min ansökan om körkortstillstånd. Måste även plugga lite körkortsteori, fick ju alla böckerna av mina söta föräldrar fast jag kan det mesta men är alltid bra att repetera och sen finns det ju saker man glömt.
På kvällen är det som sagt Core pass och sedan ska jag sola med Catta, mys! Länge sen jag träffade henne så blir mysigt.

Nu ska jag kila upp och se lite på TV, The Mentalist har börjat nu. Är rätt bra faktiskt.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback