lyckad kväll!

Gårdagens grillfest var extremt lyckad, i alla fall om man frågar mig. Vissa hade nog inte så kul men å andra sidan det är deras problem jag hade en av mina roligaste kvällar någonsin. God mat med massa folk som betyder mycket.
Supermega kul var det. Tråkigt att vissa åkte hem så tidit men men endel skulle jobba å andra ville väl bara hem. Nåja vi andra 6 fortsatte kvällen med att se klart på film och ha det trevligt!
Älskling och jag hamnade i säng kring halv 2 och det var så skönt att bara få pusta ut och somna på hans arm tätt in till hans kropp. Bästa känslan på jorden!

Nåja idag vaknade vi vid 10 och käkade frukost och gjorde oss klara. Han skulle in till stan med några klasskompisar och göra nå studiebesök som de har att göra i eget arbete på religionen. Själv skulle jag hem men hamnade hos Johanna i Huddinge. Vi satt ute hela dagen och jag är bränd, mest på vänstra axeln för den var närmast solen. Men det gör inget för det var skönt ändå och det som är rött blir brunt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback