Min baby är stor!

Nu känns det verkligen, nu är han stor. Hela 18 år gammal. Idag ska han ut på krogen för första gången, jag vill också med! Dem skulle till nå rockställe han, hans storebror + hans flickvän sen hans storasyster och hennes pojkvän. Jag ville också vara med. Om en månad och 1 dag får jag vara med. Då ska jag och MAMMA ut på krogen. Vi ska äta mysmiddag och gå ut och ta någon drink.
Världens bästa mamma och jag.

Idag har jag i alla fall varit på banken och fixat leg med papi, dem sa att det tar 4-5 veckor så har jag tur får jag det lagom till min födelsedag annars får det bli ute kväll med pass. Haha, men det går det också!

Var även på core passet, jobbigt som vanligt. Men det ger resultat. Blev tyvärr inget med att sola men får bli en annan gång. :) Annars idag har jag tagit det lugnt. Umgåtts med syster och mami bara.
Om 50 minuter börjar Fråga Olle, underhållning på hög nivå! Efter det ska jag bara vänta på min baby som kommer hit och sover efter krogen. Annars skulle han få åka hem själv eftersom hans storebror, Foffe åker hem till Sara och sover så då får han inget sällskap hem och kommer då hit istället. Mys!

Imorgon är det tandläkaren, igen. Är rädd. Vill inte att dem säger att dem måste dra ut den, då dör jag. Alla säger att det gör så ont. Nåja vi får väl se dem lär inte göra det i morgon vilket som. Har ju tur att min älskling följer med.

Annars i morgon ska jag antingen på lunch med Tony och Victor eller så är jag bara med älskling hela dagen, på kvällen ska vi i alla fall på maskerad hemma hos Elin. Kul hoppas jag!

Nu ska jag chilla och sedan se Fråga Olle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback