Time to relax

Det är vad resten av min vecka går ut på, ta det lugnt. Har gjort klart allt som ska vara klart till denna vecka så nu ska jag bara njuta. Läsa lite i svenska boken möjligtvis...

Dagen i skolan var chill, hade engelska nationella, skriftligt. Tufft. Men klarade det bra, får i alla fall godkänt. Skönt. Sen var det historia och sociologi. Helt okej lektioner men får som vanligt ont i huvudet på historian eftersom jag anstränger mig som en gnu! x)

Fixat med ipoden idag också så nu är det mycket fräsh musik i den, mycket som syster gillar också! Muy bien för henne eftersom hon lånat den ikväll då hon skulle iväg till stan med klassen för att gå på teatern och ville ha musik påväg dit och hem. Snäll som jag är lånar jag ut den, bäst för henne att den inte blir repig!

Nyss slutade handbollen, GUIF - Sävehov. GUIF vann, trodde Sävehov skulle avgöra ikväll men icke. Fick även veta att Hammarby vann över Allingsås så dem är inte ute än. Dock är det på Allingsås hemma plan nästa match så det är väl inte så mycket att hoppas på Hammarby då Allingsås är obesegrade hemma. Nåja hoppas kan man ju alltid! Vill ju se bästa bajen mot Sävehov i final.

Nåja, på torsdag är det i alla fall valborg och fredag är ledig dag från skolan. SKÖNT! Planerna för valborg är inte riktigt klara men vi ska i alla fall skrota allt som har med valborg och bara umgås. Sånt är alltid lika mysigt.

Nu ska jag fortsätta öva sångerna, kan inte en enda. Eller jo en Winnerbäck sitter nog nästan men ändå.. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback