valborg

Idag är det valborg och jag är redan hemma, skönt. Tydligen var naturkunskaps läraren sjuk så hade bara matte 1 h 20 min och slutade halv 10. Gud så underbart! Älskling var avundsjuk till max! Hihihi...
Har nyss stoppat i mig lite frukt så jag orkar träna. Är riktigt laddad för ett enormt jobbigt armpass! Älskling sa senast igår att jag såg lite mer bredare runt kring axlarna, skuldrorna så det börjar väl löna sig med min träning, KUL!
 Dock ingen ipod, uscha... Lånade ut den till min älskade syster.

Kvällen idag är fortfarande blurrig. Verkar som att allt är hit & dit, får väl se vad som händer.. I värsta fall får man väl ha en skön hemma kväll sånt funkar också. Kanke tråkigt just på valborg men vi hade ju annars bara tänkt att umgås, nåja vi får se.
Dax att byta om och åka och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback