Biomys

Igår var jag och älskling på bio. Länge sen vi gick ut och gjorde någonting men som alltid blev det lika mysigt.
Vi såg Allt flyter, den var jätte bra! Jag skrattade mig igenom hela filmen, verkligen ett måste att se.
Klockan 00:00 steg vi in innanför hans dörr och kastade oss direkt i säng. Riktiga tröttisar vi är.

Vaknade vid elva idag och gick upp åt frulle, myste och kollade på datorer. Funderar på att köpa en bärbar så vi ringde hans morfar som hjälpte mig att hitta en bra. Så vi får se om jag köper den, 5000 kr är inget jag bara vill kasta bort.
Nåja vi får väl se.
Efter allt dator letande, pussandes och sådant åkte jag hem vid tre tiden.

Nu sitter jag här och har precis ätit middag. Ska snart fixa mig klar för kvällen med favorit johannerna, vi ska bowla!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback