helg

Ännu en helg är här. Alltid lika skönt.
Planerna är fastspikade. I morgon ska brudarna komma hem till mig så ska vi skvallra och spela spel. Blir kul. Sen sover sötot Johanna B över, myspys!
Måste städa innan alla kommer i morgon mitt rum är kaos annars får Johanna aldrig plats att sova där.
Söndag ska jag träna och träffa älskling efter en hel veckas längtan. Bara han blivit frisk annars får vi vänta ännu längre. Blä.

Ångestatackerna för den här veckan är att jag inte pluggat något. Fy, det borde jag göra.

Kommentarer
Johanna B säger:

Ledsen att jag va så asocial i lördags.. det va inte meningen. Vet inte vad som hände, blev bara trött liksom :S



Men jag hade kul iaf och det va mysigt att träffa alla <3

2009-01-18 | 14:41:12
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/
Mr.X säger:

nannanannanannaannanananannannaanannanannannan BATMAN!

CRAZYYYYY GIRLLISH

2009-01-26 | 14:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback