I'm back

Hem kära hem. Nu är jag här igen, hemma i verkligheten. Tråkigt. Roligt. Både ock.
Skönt att vara hemma men ändå tråkigt. Den här resan var behövd.
Jag har fått sova, skratta och leva livet, allt detta och såå mycket till har jag fått göra med min älskade pojkvän.
På 10 dagar har jag fått koppla av och strunta i allt annat.

På något sätt njuter jag nästan alltid till max när jag reser bort. Att bara få koppla av det behövs alltid och nu är jag mer laddad än någonsin. Jag ska göra mitt bästa på min praktik i 3 veckor och sedan när det är dags för skolan ska jag jobba järnet! Jag ska höja mig ett snäpp till och pressa ur alla krafter tills sommarlovet börjar.
Den här terminen ska då tamefan i mej inte någonting gå fel.

Ja kvällens planer då?
Planen ikväll är att umgås med brudarna och skvallra järnet. Jisses vad kul.
Får se när jag kommer hem, hoppas mamma orkar hämta mig. Troligen inte.
Aja, nu är det bäst jag sminkar mig. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback