Jonas Gladh

Förlåt för att jag ibland är världens subba. Jag vet att jag kan vara världens gnällpelle. Förlåt.
Jag vet också att jag lätt bossar över dig. Förlåt.
Jag vet även att jag kan gorma mycket och göra allt mycket värre än det är.  Jag är expert på att förvirra mig själv. Det är inget jag gillar men jag tänker för mycket och på något sätt förvärrar jag också saker. Så förlåt.
Förlåt för att jag gör sådana här dumheter. Förlåt för att jag ibland överdriver & tänker för mycket. Förlåt för att jag ibland tvekar, förlåt för att jag tvekar på mina känslor när jag vet att du är allt.

Men jag vet att oavsett om jag är en subba, gnällpelle eller en tvekande flickvän så finns du här. Du lugnar mig och säger att det är okej. Att man får känna på ett visst sätt ibland. Det är inte många som skulle klara av mig ibland.
Men du lyckas och det gör dig unik. Det gör dig till en så otroligt bra pojkvän.
Som jag faktiskt älskar mer än allt även om jag ibland tvekar.
Så förlåt för allt jag utsatt dig för i nio månader men det är bara att stå ut för det blir fler. <3

Kommentarer
Din älskling säger:

Åh, älskling, döm inte dig själv så hårt! Jag vet att ingen är fläckfri. Jag har mina dåliga sidor också. Men jag ÄLSKAR dig för den du är! och jag ser fram emot mååånga fler månader mid dig<333<33

2009-01-25 | 18:59:55
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/
Johanna säger:

sötnos! <3 du är bäst :) men varför skrev du min bloggadress ? x) <3

2009-01-25 | 19:18:15
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/
Linnéa säger:

Varför inte trappa ner lite för hans skull?







Btw.. minns du vem jag är? Tvekar rätt starkt.

2009-01-26 | 14:26:51
Johanna säger:

Tack för tipset men det är det vi ska göra.



Varför skulle jag inte minnas? Du kan lika väl som jag ringa.

2009-01-26 | 17:11:24
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/
Linnéa säger:

Jag har försökt, många ggr. Bytt nummer isf?

2009-01-26 | 20:19:41
Bloggadress: http://sympatiskt.blogg.se/
Johanna säger:

Jag har talat om för dig att jag har mitt comviq nummer. det sa jag sist vi träffades. btw så har jag ett hem nummer

2009-01-27 | 20:08:05
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/
Linnéa säger:

Du behöver inte bli irriterad eller arg. Jag har inte ett enda nummer atm, min mobil dog för inte länge sen och när man får tillbaka den brukar den vara rätt nollställd. Menmen.. jag letar väl upp det på något höger, så ringer jag om/när vågar.

2009-01-28 | 14:31:00
Johanna säger:

Jag blir irriterad när du försöker skylla allt på mig. Jag hade inte blivit irriterad om du inte skrivit "kommer du ihåg mig? Tvekar rätt starkt på det." ALLT är inte mitt fel Linnéa även om du ofta får mig att känna så. Jag orkar inte höra att allt jämt är mitt fel. Dessutom behöver du inte försöka ge mig skuldkänslor genom att skriva "menmen...jag letar väl upp det på något höger, så ringer jag om/när jag vågar."

2009-01-29 | 19:06:09
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/
f säger:

haha i ett inlägg om hur du är surpelle och subba så börjar du direkt bitcha. Det är väl bara sån du är =)

2009-02-13 | 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback