praktik

Ännu en dag på praktiken är över. Trist. Jag gillar faktiskt mina söta små barn, en del vill jag faktiskt stoppa ner i min väska och gå. Busigt.
Gillar mina tider, 8-15 varje dag. Min handledare frågade om det var någon dag jag ville sluta tidigare men jag vill inte sluta senare än 15 så tyckte dessa tider blev prima. Dessutom de två sista timmarna är fritids och då äter jag bara och leker med barnen. Jobbigt? Nej.
Dessutom har jag bara 10 minuter till skolan där jag är så jag får sova länge och komma hem snabbt.
Idag fick jag sluta prick 15:00, ovanligt eftersom jag oftast slipper iväg tidigare men blir såhär när vi äter mellis så sent.


När jag kom hem satte jag mig direkt med historian. Gjorde klart de sista frågorna, skönt att vara av med dem. Måste dock säga att jag tycker dem är lite konstiga? Massa tänk självfrågor och hur ska man kunna svara på dem när man knappt vet någonting om det hela? Aja, skippade två av dem frågorna.

Nyss la jag på luren till frisören, ska klippa mig på måndag. Egentligen tänkte jag klippa mig sista veckan innan skolan börjar men en eller två veckor innan vad är skillnaden tror inte mitt hår hinner växa så mycket. Dessutom firar jag och Jonas 9 månader nästa vecka på onsdag så då får jag vara lite extra fin.
Känns som att mina pengar flyger iväg först kläderna och nu klippning. Fy! Nästa månad får jag hålla hårt i pengarna.

Om ett tag är det mat, great! Är superhungrig, på menyn står det köttbullar och makaroner. Me like!

Kommentarer
Majaa säger:

mm meatballs!! _ <3

2009-01-14 | 19:09:39
Johanna säger:

yes, me knöw! :D <3

2009-01-14 | 22:17:10
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback