cry me a river

Jag vet inte, jag vet verkligen inte... Vad ska jag göra? Jag kan inte hjälpa det, förlåt. Men jag har ingen makt över det. Även fast jag önskar att jag kunde bestämma över mig och min kropp mer än någonting annat! Förlåt.
Min kärlek till dig är så stark som det bara går, jag är din & du är min. Så ska det vara!

Jag orkar inte vara ledsen eller rädd eller sur. Det enda jag vill är att allt ska vara sådär perfekt som bara vi kan ha det. Det är allt jag vill. Hoppas det här löser sig, alla andra hinder har vi kommit över och de här är såå mycket mindre enligt mig. Frågan är vad du känner och tycker.

Jag Älskar Dig.

Kommentarer
Nannas älskling säger:

Min underbara älskling, det är inte du som ska be om förlåtelse. Det är jag. Det här är bara en liten småsak och jag vill ha bara ha dig hos mig just nu. Så dåligt som jag har mått idag har jag inte mått på jag vet inte hur länge. det beviar ju bara att jag inte kan klara mig länge utan dig.



Jag älskar dig också <3

2009-05-04 | 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback