födelsedag

Äntligen är dagen här, dagen jag äntligen blir 18! Jisses, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Skönt att äntligen få vara 18, gå ut och dansa, skaffa internetbank, ha full kontroll över mina fonder och pengar men samtidigt nu måste jag börja betala när jag behöver gå till vårdcentralen. Hur dåligt är inte det egentligen?

Har öppnat paketen redan men några saknas fortfarande. Har ju inte haft min "18års fest" än så presenter från vännerna saknas, Jonas föräldrars present har jag inte fått än (får den när jag kommer imorgon) och syster har inte hunnit köpa någon.
Av mamma och pappa fick jag pengar och sen lite presentkort och av världens bästa pojkvän fick jag presentkort så jag kan shoppa loss. Eftersom han vet att jag är så snål med mina pengar. Haha...

Planerna för idag var att ha en mysig dag med familjen och gå ut och äta å sedan skulle mamma & jag gå ut och bara ta ett glas vin eller dylikt. Förbannat som det är så har mamma fått ryggskott just idag! Så hon kan knappt röra sig så det blir varken middag ute eller krogen, så jävla sugit!
Jonas kan inte heller gå ut eftersom han fick ett "jobb" på hans systers kår fest så han kan inte heller så om det är någon som vill med ut hör av er!

Tack alla ni som skickat grattis sms eller ringt. Det betyder mycket!


Kommentarer
Anonym säger:

MEN GRATTIS SÖTNOS (i efterskott antar jag, eftersom jag var borta hela dagen igår ._.) HOPPAS DU FICK EN BRA DAG! :D <3<3

2009-05-10 | 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback