historia dag

Blev ingen träning idag, var fullbokat på core passet. har aldrig hänt förut! Surt, jag som ville gå på det men får väl skylla mig själv då jag ringde först vid fem och det börjar halv sju. Hade tänkt att köra ett pass här hemma med träningsdvderna men älskling kom och han behövde plugga + att mamma och pappa sitter framför tvn i vardagsrummet. Så jag har ingenstans att vara eftersom man inte ryms någon annanstans än i vardagsrummet. Så jag fick en ledig dag men det är rätt okej med tanke på att jag både ska gymma OCH springa i morgon.

Istället för träning så har jag pluggat historia så nu har jag läst alla häften som kommer till provet om tre veckor, jag är ute i god tid. Jag ska ha MVG i slutbetyg så det är lika bra att börja tidigt. Har missat massa studiepass som jag skulle gått på men ska gå i morgon till Martin så kan jag fråga frågor mm.

Dagen i helhet har varit bra jag har varit glad hela dagen, så underbart!
Nu ska jag fixa med min hälsodeklaration mm som måste med när jag ska antagningspröva. Måste även ringa optikern i morgon, får ej glömmas.
En timme kvar till Greys börjar det är verkligen spännande nu och det bästa av allt är att älskling också har börjat gilla det! Hihi...

 Mina träningsredskap igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback