Im a natural

Så jävla bra var jag på att köra bil! Helt fantastisk var jag. Okej nu överdriver jag väl lite kanske men seriöst så var jag väldigt duktig. Mamma blev imponerad av att jag kunde svänga i en korsning och växla ner samtidigt och ändå vara uppmärksam på det runt om kring. Det var lite små ryckigt då och då men fick endast 2 tjuvstopp! Två förstår ni nu hur grym jag är!?

Ska öva lite mer på att stanna och köra ner för den stora backen eftersom jag blev lite smått rädd så jag ska ge den på käften. Haha nejmen stanna är väl det som var "sämst".

Min mamma var typ världens bästa lärare också! Hon var helt lugn, förstår ni? Min mamma var lugn och sansad. Helt otroligt.

Bäst jag bokar uppkörning på en gång, haha skämt å sido.

Kommentarer
majabaja! säger:

Hell yeah johanna jag har också fått mitt körkortstillstånd. ska börja snart jag med :D mahahah! vi lär ju ses på lördag btw :D!! har lite nyheter att berätta.. ;) puuusspusss och igen : GRATTIS PÅ 18-årsdagen^^

2009-05-20 | 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback