Im pretty good

Sitter här hemma och tråkar, trodde mamma skulle vara hemma men icke... Kom hem kring halv 11 tiden. Hade bara en lektion idag och det var naturkunskaps prov. Det gick helt okej är lite osäker på en tidsaxel men får i alla fall G skulle jag tro. Så det är bra!

Nyss har jag just gjort lite körkortsteori. Läste en del sidor i boken och gjorde sen uppgifter i teori häftet. Gav mig själv en läxa till i morgon också. Den är lätt kan den redan men ändå man ska alltid repetera.
Tänkte göra ett kapitel till i häftet men det var stadskörning, det är långt. Typ 50 sidor och 6 sidor i teori häftet och eftersom jag varit duktig och gjort lite idag så tyckte jag det var elakt att tvinga mig att läsa allt det idag. Men än är dagen inte slut så kanske gör jag det idag trotsallt. Vi får se.

Borde vara på gymmet eller ute och springa men kroppen och hjärnan säger nej. Jag har ingen lust, absolut ingen! Har inte tränat på hela veckan, det är oroande... Men å andra sidan det är ingen ide att gå dit om jag ändå inte tar ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback