Jag ska köra bil...

snart. Har just ätit och om ett tag ska jag och mamma för första gången åka till en parkering och övningsköra med mig. Kul! Jag tror att jag kommer äga eller jag måste tro det i alla fall, för om jag inte tror på mig själv vem ska då göra det?

Har även varit snäll och handlat med mamma, fick med oss en hel del god mat hem. Köpte massa avokado eftersom jag har börjat små gilla det lite grann...

Nå mer teori har jag inte hunnit göra men jag ska göra min läxa tills i morgon. Nästa kapitel om stadskörning är läxa till senast måndag så jag har tid. Ska göra lite i morgon och resten på lördag så jag kan ge mig en ny läxa. Jag gillar att jag har börjat bli seriös med körningen men nu känns det mer verkligt eftersom jag äntligen fått mitt tillstånd. Nu är det bara att repetera teorin och sedan lära mig grunderna inom bilkörning så jag äger skiten ur min intensivkurs sen!

Jag längtar faktiskt till den. Det kommer bli super kul! Ska bo ensam i farmor & farfars hus och få leva mitt gamla liv igen. Dvs åka buss som går 2 ggr per dag typ, suck. Men till körskolan måste jag ju! Fast cykla går nog bra men undra om de inte är lite långt till stan...
Träffa älsklings bästis ska också hinnas med! Men körningen har min absoluta fokus hon kommer tyvärr lite i andra hand men att få ses bara det är ju guld värt. Att ha en sån kompis som henne är ren lycka.

Sen är det ju en till tjej som ska gå kursen när jag går. Hon är också gammal bodensare men bor numer i Stockholm som jag, kul kul kul! Så säkerligen kommer vi leva loppan de 3 veckorna jag är där.

Nu ska jag läsa lite i boken om hur man kör bil kan ju vara bra att vara väl förberedd. Berättar hur det gick sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback