Like cinderella

Precis så känner jag mig, nästan. Istället för att jobba, jobba, jobba som hon gör så pluggar jag hela tiden. Just nu är det fokus på naturkunskaps provet det är på torsdag och handlar om evolution. Min pluggork är helt bortblåst men på något sätt känns det ändå som att jag kommer klara provet eftersom hon sagt att det kommer vara litet.

Idag var det nationella i matematik B. Bajs! Jag sög, kunde inte mycket alls... Får hoppas på ett G. Satt i ca 2 h sen kunde jag inte mer så då gick jag ut och pratade massa strunt med alla andra som var klara istället.

Förresten! Jag var hemma hos Jonas igår och pluggade. Dumt nog trodde jag att jag skulle plugga bättre då för det brukar jag oftast göra men nu var det så mycket annat som var ivägen. Först hade Rasmus (hans lillebror) 2 kompisar med sig hem och dem var i Foffes (hans storebrors) och i vårat rum vid varsin data och spelade. Kul? Nej. För då kunde jag inte plugga där så då fick det bli köket men där skulle ju hans mamma vara och laga mat så det gick inte att fokusera. Men i alla fall till det viktiga. Jag fick en present eftersom jag blev 18 i lördags. Vet ni vad det va? Ett Thomas Sabo berlockarmband! Från hans senaste kollektion "Charm Club". Världens bästa svärföräldrar säger jag bara. Så det enda som fattas nu är några riktigt snygga berlocker till det. Vill ha disney berlockerna från Thomas Sabo men de kostar 500 kr styck så det får nog vänta lite... Hihih, men i sinom tid så!

Nyss ringde älskling och sa att han var påväg så jag ska strax börja med middagen till oss. Sen måste jag duscha och plugga lite till innan Brothers and Sisters börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback