MIN MAGE!

Jag satt bara här vid datan just och insåg helt plötsligt hur mycket fett man kan nypa i på min mage. FYFAN! Första tanken som kommer upp är: OMG jag är tjock. Och nu menar jag inte att det är något fel på dem som väger lite mer eller att dem är fula. Absolut inte!

Men jag har varit smal som en pinne hela livet och inte tänker jag förändra det nu, ska jag vara ärlig känner jag mig nästan knäckt. Det är snart badsäsong och jag har en "mage"! No way att jag tänker visa mig såhär på stranden. Här ska det bli ändring!
Så därför tänker jag gå ner i vikt, eller i alla fall träna bort det på magen...

Såhär ska det gå till:
1. Jag ska springa tisdag, torsdag och  lördag.
2. Gymma måndagar, onsdagar (fast då går jag bara på core), torsdag och söndag.
3. Jag ska börja äta mycket nyttigare, dvs dra ner på alla sötsaker och istället äta mer grönsaker och proteiner. Samt äta kolhydrater men i mindre mängd.

När jag är ute och springer ska det bli långa rundor med ett medeltempo och på gymmet ska jag fokusera mest på armar och mage. Benen är så starka ändå..
Det svåra blir att hålla mig undan godis mm, men det ska fan funka!

Varför gör jag dethär?
1. Jag är inte helt nöjd med mitt utseende. Vill ju se snygg ut på beachen!
2. Jag vill vara så bra som möjligt när jag antagningsprövar.



SÅ nu jävlar är det bara att kötta och hålla sig till planen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback