Time to get ready!

Sitter här och ska strax börja göra mig i ordning för kvällen. Ska iväg på Tonys studentskiva. Är tänkt att vi ska vara hemma hos någon innan typ Matilda eller nåt sånt? Dem ska förkröka men både jag och Tony tänkte skippa den biten och istället bara vara där och umgås.

Hoppas kvällen ska bli kul, känner ju ingen där förutom Tony så ikväll är det bara att vara så utåtriktad som jag kan men det brukar ju gå bra så! Kvällens outfit blir en svart klänning med rosette från Nelly. Mitt enda problem är som vanligt att jag inte har några skor! Jag förstår inte hur kommer det sig att jag inte har ett par enda snygga skor? Måste verkligen ta och köpa mig ett par. Jisses...

Får väl strax börja lägga fram alla kläder och planera sminkningen. Håret är bestämt i alla fall får bli en snygg utbakad fläta men den får mamma ta och göra. Hoppas hon hinner hem bara.

Nåja hoppas kvällen blir rolig! Har ju världens bästa mami som hämtar mig i natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback