I miss you

Vad hände med att vi skulle vara kompisar och alltid finnas i varandras liv? Det var du som lovade det, inte jag. Går inte en dag utan att jag tänker på dig för du betyder så förbannat mycket för mig, det gör du verkligen. Tro inget annat. Ett år och fyra månader fulla av underbara minnen är inget som bara försvinner, det var bara drygt två månader sen vi bestämde allt det här hemska. Att VI inte skulle finnas mer. Och nu när livet är så förbannat värdelöst så saknar jag dig mer än nånsin men det säger jag inte till folk. Ditt stöd är något som jag verkligen skulle behöva just nu... Allt, precis allt är kaos i mitt liv just nu och ingen förstår mig bättre än du.

Jag saknar dig i mitt liv, jag har börjat vänja mig vid att inte se din fina familj varje dag, se dig, mysa och ha sovsällskap varje natt jag har lärt mig att klara mig utan det nu. Men jag vill fortfarande ha en av mina bästa vänner kvar, han som förstår och lyssnar dag som natt och som alltid kunde trösta. Han saknar jag så fruktansvärt!

förlåt för att jag har varit världens dumsnut, jag vet att du antagligen är arg över en viss kille. Det skulle jag också vara och jag berättade det på ett så fruktansvärt dåligt sätt så förlåt förlåt förlåt. Men jag behöver dig Jonas Gladh, jag behöver dig så mycket så att du aldrig kommer förstå. Så snälla hör av dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback