FÖRTROLLAD

Ibland då vill jag bara släppa loss och vara som många andra. Strunta i min moral och mina åsikter. Ibland då vill jag faktiskt bara skita i allt och göra vad fan som helst! Vill jag ex ligga med någon bara för att, så kan jag göra det. Strunta att jag är en i mängden och bara köra.

Men så är inte jag. Jag är inte en i mängden, fan heller. Mer än så är jag värd. Fast ibland då vill jag bara släppa tyglarna och inte vara en tjej som inte alltid är så seriöst. När jag träffar någon som förtrollar mig då vill jag inte vara en person av 1000, jag vill vara 1 av 1. Inget annat. Och det blir inte alltid såhär, nästan aldrig egentligen. Fast det är inte ofta jag blir förtrollad heller. Men nu, ja nu är jag förtrollad av en så underbart fin människa. Eller förtrollad är jag inte än, men nästan.. Han är så fin så han förstår det inte själv, hela tiden nedvärderar han sig själv när jag sitter där och bara ser honom och hur fin han är. Men osäkerheten och mycket annat hindrar honom eller så kanske han är ointresserad. Det är ju faktiskt möjligt att jag nästan blivit förtrollad utan att förtrolla honom. Men nej, vi hade en bra vecka tillsammans och jag vill så gärna tro att det är mer än en vecka av underbarhet och sen nada. Vi får väl se.. Galen i människan är jag i alla fall!

Kommentarer
johanna b säger:

fortsätt kämpa! Snart kmr han inse att han är galen i dig också <3

2009-11-22 | 12:44:59
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback