Jobbprat

Gick just in på internet banken för att se om jag fått någon lön eftersom ingen lönespec. kommit än... Nåja lönen hade i alla fall kommit, var dock lägre än jag trodde! Men när jag började tänka efter och räkna på det hela så insåg jag att jag var ju borta jätte mycket, haha. Men den var ändå på drygt 3200 så det var ju inte fyskam det inte + studiebidraget vilket ger mig ca 4300 i plånkan! I LIKE!
Pengakåt som jag är började jag räkna på nästa lön och den kommer vara stor, dock är det ju månadsbyte nu så allt jag jobbar extra denna vecka blir uppdelat men det blir nog bra det också. Så före skatt bör jag tjäna ca 4800, så himla nice! Så mellandags rean här kommer jag ;)

Har även fått lite information angående förflyttningar å sånt där som kommer ske när våran restaurang ska renoveras i januari och fem månader frammåt. Vi som går i skolan kommer bli "priooriterade" så det ska passa oss också så jag kommer antagligen inte behöva sluta! :D

Haha, bara massa jobbsnack men ni läste väl rubriken? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback