Ny jacka

Åkte till Kungens kurva igår med mamma min. Var härligt att få vara lite med henne och göra något roligt, vi tog e4an dit så jag fick köra lite där eftersom jag fortfarande tycker det är små läskigt att köra där.

Köpte en jacka och för en gångs skull unnade jag mig något lite dyrare, för vissa är det billigt men jag tycker det är mycket pengar. 1299 riksdaler kostade den, det är en Everest jacka. Lite längre sådär men fin är den. Jag gillar den jätte mycket och det var därför jag tyckte den var värd dessa pengar som var halva min lön.
Lämnade även in mobilen på lagning, dock i Södertälje men ändå så nu lider jag med en dålig lånetelefon och har tappat alla nummer så smsa mig eller ge mig dem på något annat sätt! TACK!

  Här är jackan, dock är min inte röd utan svart!


Kommentarer
johanna b säger:

Den va snygg :)

2009-11-17 | 21:27:01
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/
Johanna säger:

Tack babe! <3

2009-11-18 | 20:48:35
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback