+ OCH -

Igår flöt jobbet på som vanligt, inget speciellt liksom. Kände att jag inte skulle orka plugga så jag hörde av mig till tjejerna och fixade ihop en spontan utgång, vi blev bara 3 stycken. Jag, Johanna B och Michelle men gud så kul vi hade! :D Testade att gå på The Bridge och det var ett roligt ställe som vi får dra på fler gånger. I dag vaknade jag kl två. Men inte så konstigt eftersom jag hade varit vaken 22,5 h. Kände direkt när jag vaknade idag ångesten av att jag inte gjort min inlämning som måste vara inne i morgon. Har inte skrivit ett enda ord, illa! Har chans på MVG och ändå verkar jag inte bry mig ett dugg. Så olik mig, förstår inte vad som hänt...

Verkar ha hamnat i en tid där jag bara känner ångest, sorg och dåliga känslor. Känns som att det aldrig är bra. Skolan får inte lida, hemskt att jag missköter mig såhär. Kanske lider jag av vinterdepression?

Kommentarer
Johanna B säger:

Det är ok att tappa motivationen ibland. Försök att inte oroa dig (lättare sagt än gjort). Du kan ju testa sån här ljus- terapi hemma. Det ska tydligen vara väldigt effektivt! Inte så konstigt om det har med vintern och mörkret att göra, läste att Sthlm bara haft typ 7 soltimmar på hela månaden :S

<3<3<3 Finns här om du behöver

2009-11-23 | 13:43:03
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback