Pappas pappa

Pratade med min farfar idag. Kände hur jag genast kunde släppa en sten från mina axlar, skönt. Han mådde bättre nu i alla fall, han hade fått komma hem till huset så det måste kännas bättre både för han och farmor. Om lite mer än 1 månad är jag där igen för att hjälpa och för att hjälpa mig själv. Hjälpa mig själv att må bra eller gå under, det kan gå hur som helst.

Känner mig nere nu och allt plugg gör mig galen. Nåja jag får hålla ut, snart ledig. Håll ut Johanna!
Nu är det Paradise Hotel på 6an, hemskt hur folk beter sig! Hemskt men gud så intressant!

Kommentarer
Johanna b säger:

-Skönt att han mår bättre :)

- Vet hur du menar, hur mkt man än pluggar så kommer det alltid mer och aldrig blir man riktit nöjd

- Tkr Bella borde visa Paradise Hotel på psykologin och så skulle vi kunna få sätta diagnoser på alla xD

2009-11-17 | 21:29:29
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback