Shopping!

Idag var jag bara i skolan typ 2 h för att arbeta lite med vårat grupparbete om samer. Dock var vi väl inte jätte pigga på att arbeta och kollade mest på annat och skvallrade! Nåja vi ska ju ut på fältstudier i 2 veckor nu och de enda plugg vi har är att göra en rapport på våra 2 veckors fältstudie. Men har lite att fixa under fältstudierna också. På måndag ska jag ha lämnat in en inlämning i global miljövård och jag har inte ens börjat, illa! Nåja, jag får göra den på lördag och söndag så blir det nog bra. Sen ska grupparbetet om samer bli klart så snabbt som möjligt men förutom det så kan jag ta det rätt lugnt under fältstudierna. Ska väl jobba lite med projektarbetet också måste börja skriva på min egna del. Fast ska bli så skönt att slippa skolan i 2 veckor, vi tjejer har planerat in små krogbesök på en onsdag och gå ut och äta någon kväll också, mys!

Efter skolan drog jag till stan med älskade tvillingen min, hon skulle leta efter en morgonrock hon sett och jag skulle bara följa med men i slutändan var det jag som köpt mest! Blev mycket fina saker som ska användas på nyår eventuellt. Efter stan chillade vi lite hos mig och nu tar jag det lugnt här för snart är det dags för sängen. Ska upp kl 4 i morgon (ja, på morgonen) börjar jobbet halv 6. Bra med extra cash!



Vanlig t-shirt med tryck, Gina tricot 49.50 (rea)

Grå mössa, Gina tricot 59.00 och Grå tubhalsduk, Gina tricot, 99.00

Här sakerna som eventuellt blir min outfit på nyår:


Blått diadem, H&M 29.50 och Blåa örhängen, Glitter 39.50


Grå stickad kofta, H&M, 99.00


Svart klänning, Gina tricot, 74.50 (rea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback