TODAY I'M FEELING FINE

Precis så känner jag mig idag, glad. Har jobbat som en tok som jag alltid gör på lördagar. Fast idag när mobilen började ringa kl 5 så kändes det inte så jobbigt dels för att jag sovit bra i natt och för att jag vaknade på rätt sida. Man kan inte känna annat än lycka då jag vet att jag ska få träffa min bästa vän ikväll. Kommer bli en sen natt och har jag tur får jag krasha i hennes hotell säng annars blir det jobbigt! Min fina Alexandra är nämligen här en dag (flyger hem i morgon) eftersom hennes trav betalat hennes och en till tjejs resa hit för att gå på Stockholm Horse Show så ska antagligen möta upp dem klockan 11 ikväll. Sent så in i helvete men jag gör vad som helst bara för att få se henne, det behövs!

Får väl se vad vi hittar på, kan inte gå ut eftersom den andra tjejen är 92a... Men kan tänka mig att det blir mycket godis och annat snask samt massa skvaller. Behöver hjälp med vissa saker som hon är expert på så blir nog finfint!

Jobbet gick faktiskt snabbt idag, skönt. Har känt på senaste att det börjat gå långsamt men idag flög tiden förbi! Fanns dock perioder när det var hel dött och sen var det smock med kö andra sekunden, då fick man stå i kan jag lova. Men som tur är finns det ju vissa kunder som kommer och förgyller dagen!
Idag fick jag även ta mer ansvar, har börjat få göra det mer och mer på senaste. Har börjat få ha kortet vilket innebär att det är jag som fixar växel, låser upp kassor och sådant. Dock är det Leona som har det ansvaret oftast men när hon har rast eller gått hem tidigare så kan jag få det och ibland är jag den som får ha det hela dagen! Så himla roligt! Men idag fick jag även pompa (sköta pommes, sänka och salta och fixa så alla bara kan ta mm), fixa donuts & muffins OCH ha kortet. Det är 3 saker samtidigt så jag fick springa som en tok men fyfan vad jag njöt. Härligt att få ansvar från cheferna och få bra credd. Det gör mig glad.

Oj, nu blev inlägget lite långt kanske och handlar mest bara om jobb men äh, det är ju det som fått mig på bättre humör just nu så ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback