utpumpad

Helgen har bestått av en sak, jobb. Rosanna ringde igår och fråga om jag ville jobba 10-19 men hade redan sagt till Lovisa att jag inte ville men dem behövde verkligen någon så jag och Rosanna kom överens så jag bara behövde jobba 10-16. Var jobbigt det med men slapp den "värsta" ruschen i alla fall!
Kvällen har bara spenderats hemma med mamma framför tv och datorn. En avslappnad söndagskväll helt enkelt.

I morgon är sista "lediga veckan" sen är det skola igen. I morgon ska jag och min fältstudiegrupp förhoppningsvis bli klara med vårt arbete så att det är bortgjort. Ska även jobba extra 15-21 i morgon blir ett långt pass men får träffa min söta Clara så vi kan skvallra!

Nu ska jag fortsätta glo runt på nätet och samtidigt små titta på Troja! Brad Pitt är riktigt snygg och filmen är faktiskt bra den med, slå på tvn vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback